BMO ne fonctionne pas bien [translation added]

Options
Je sais qu'il y a eu d,Autre postes, mais la siolution n,est pas la. je suis nouveau et j'essaye de connecter ma banque BMO et j'ai seulment un compte de chéque qui download le sole et il est négatif plutot que positif. Ca me dit Carte de credit. J'ai trente jous pour annuler et si je ne peux pas connecter BMO, je n'ai aucune utilisté pour Quicken. Votre aide SVP

Google translate:
I know there have been other posts, but the solution is not there. i am new and i am trying to connect my BMO bank and i only have a checking account that is downloading sole and it is negative rather than positive. It says credit card to me. I have thirty days to cancel and if I can't connect BMO, I have no use for Quicken. Your help please

Comments

  • George Hart
    George Hart Member ✭✭
    Options

    (Francais suite ***)

    I believe this is the issue of the defective express web connect functionality in Quicken. I have a BMO chequing account and have been able to maintain it using the old style BMO web file download for Quicken.

    You'll have to delete the account you already created in Quicken (which is incorreclty setup as a credit card account, hence the negative balances) and redo the setup of your BMO chequing account.

    ****

    Je pense que c'est le problème de la fonctionnalité de connexion Web express défectueuse dans Quicken. J'ai un compte de chèques BMO et j'ai pu le maintenir en utilisant l'ancien téléchargement de fichiers Web BMO pour Quicken.
    Vous devrez supprimer le compte que vous avez déjà créé dans Quicken (qui est configuré par erreur comme un compte de carte de crédit, d'où les soldes négatifs) et refaire la configuration de votre compte de chèques BMO.

    Bon chance!

This discussion has been closed.