Ingreso a archivo anterior

Alberto Arenas
Alberto Arenas Quicken Windows Other Member

Yo usaba una versión anterior de Quicken, pero olvidé la clave y el usuario, además cambié de computadora, entonces pensé que lo más fácil era comprar una nueva licencia. Cuando trato de abrir el archivo anterior, me pide que debo darle los datos de mi cuenta anterior, lo cual no tengo. Como puedo resolver el tema, porque ahora tengo una licencia nueva que no abre el archivo viejo.

Translation:"I used an older version of Quicken, but I forgot my password and username, and I changed computers, so I thought the easiest way was to buy a new license. When I try to open the old file, it asks me to enter my old account information, which I don't have. How can I resolve this issue? Now I have a new license and it won't open the old file."

Comments

  • Quicken Anja
    Quicken Anja Moderator mod

    Hola @Alberto Arenas,

    Gracias por detallar el problema. ¿Para poder ayudarte mejor, puedes aclarar qué contraseña te está solicitando Quicken?

    • ¿Es la de tu Quicken ID (correo electrónico y contraseña), o te está pidiendo una contraseña del archivo de datos?

    También, por favor comparte una captura de pantalla del mensaje de contraseña que estás recibiendo.

    Si lo necesitas, revisa esta FAQ de la Comunidad (está en inglés) para ver las instrucciones de cómo adjuntar una captura de pantalla. Alternativamente, también puedes arrastrar y soltar la imagen en tu respuesta si no ves la opción para añadir archivos adjuntos.

    Gracias!

    Translation:

    "Hello @Alberto Arenas,

    Thank you for detailing the issue. To better assist, can you clarify which password Quicken is prompting you for?

    Is it your Quicken ID (email and password), or is it asking for a data file password?

    Also, please provide a screenshot of the password prompt you are receiving.

    If needed, please review this Community FAQ (It's in English)for instructions on how to attach a screenshot. Alternatively, you can also drag and drop the image into your response if you are not given the option to add attachments.

    Thank you!"

    -Quicken Anja
    Make sure to sign up for the email digest to see a round up of your top posts.

This discussion has been closed.