More than a month of this "ONGOING 05/17/22 PNC Bank - OL 297-A & CC-501/101"

user5555
user5555 Member
Hi! This issue is getting frustrating. It's been more than a month. Any actual line of sight on a fix?

References:
https://community.quicken.com/discussion/comment/20269654

Comments

  • Quicken Anja
    Quicken Anja Moderator mod
    Hello @user5555,

    Thank you for taking the time to visit the Community, though we apologize for the frustration you have experienced due to this issue.

    Any and all available information and updates have been and will continue to be posted in the Community Alert you referenced. Unfortunately, we do not have any additional information available beyond what is posted in the Alert.

    We apologize for any inconvenience! Thank you.
    -Quicken Anja
This discussion has been closed.